(Corporate) Recruitment
- Opstellen van een functieprofiel voor een specifieke vacature
- Selecteren van de meest effectieve recruitmentkanalen
- Verzamelen, screenen en beoordelen van binnenkomende sollicitaties
- Zoeken naar geschikte kandidaten via diverse kanalen
- Selecteren en actief benaderen van interessante kandidaten die passen in het geschetste functieprofiel
- Beantwoorden van ontvangen sollicitaties
- Administreren van alle contactmomenten, vacatures, cv’s, klanten, etc.
- Voeren van telefonische gesprekken (en/of conversaties via Skype) met kandidaten
- Voeren van oriënterende gesprekken en/of sollicitatiegesprekken met kandidaten
- Verrichten van administratieve werkzaamheden omtrent het wervingsproces, waaronder het vastleggen van contactmomenten met zowel kandidaten als bedrijven
- Coachen van kandidaten gedurende de sollicitatieprocedure
- Screenen van kandidaten (bijv. contact opnemen met referenties of controleren van diploma’s)
- Voeren van onderhandelingen over de primaire (salaris) en secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. pensioen, toeslagen, reiskosten, etc.) met kandidaten
- Eventueel oplossen van immigratieproblemen en van nieuw personeel uit het buitenland
- Onderhouden van contact met kandidaten
-
Crewing ( Offshore)
- Werven, selecteren en inplannen van offshore personeel
- Up-to-date houden personeelsbestand
- Controle houden op certificering, diploma’s en keuringsbewijzen.
- Extern schakelen maar ook met interne afdelingen zoals Operations en de afdeling QHSE
-
Human Resource assistentie
- Registreren en administreren ten behoeve van de salarisadministratie; input van timesheets, verlofuren.
- Registreren en administreren van ARBO verzuim, contactpersoon tussen medewerker en Arbodiensten
- Het maken van Plannen van Aanpak, Eerste-en tweedejaarsevaluatie, aanvragen verkorte WIA
- Bijhouden van algemene documenten voor HR processen; appraisals, salarisverhogingen en dergelijke.
- Mede verantwoordelijk voor processen rondom alle contractveranderingen, ontslag- en aanname van medewerkers
- Het maken van checklists aangaande alle HR processen zodat een duidelijke administratie toepasbaar is
- Introductie trainingen organiseren
- Beheer wagenpark betreffende leaseauto’s ( bestellen, administratie, contactpersoon tussen medewerker en leasemaatschappij)
- Afspraken maken tbv reguliere trainingen, medische keuringen en dergelijke
- Het werven en selecteren van nieuwe medewerkers
-
Data invoer
- Invoeren, verwerken en controleren van gegevens
- Verwerken en documenteren van mutaties
- Verzorgen van de communicatie tussen klanten, leveranciers, logistieke centra etc. (bijvoorbeeld omtrent de levering van producten)
- Zorgdragen voor een correcte en tijdige afhandeling van (klant)verzoeken
-
Receptiewerkzaamheden
- Klantenontvangst en agendabeheer
- Correspondentie
- Inboeken facturen
- Ondersteuning bieden aan operationele afdelingen enz
- Afhandelen van binnenkomend telefoon- en e-mailverkeer
- Signaleren, verhelpen en/of rapporteren van (administratieve) knelpunten
-
Hospitality
- Het ontvangen / informeren van gasten
- Standbemanning bij beurzen/exposities
- Het uitvoeren van werkzaamheden bij de receptie